LOL Logo
Mūsu darbi

LOL CRM – Pielāgojama klientu vadības sistēma, kas iedvesmo biznesa attīstību

Kas ir CRM sistēma un kā tā darbojas? CRM sistēma ir programmatūra, kas palīdz uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt attiecības ar esošajiem un potenciālajiem klientiem. CRM sistēma apkopo datus vienota digitālā vidē, kuri pēc noteikta principa tiek apstrādāti un pārveidoti jēgpilnā informācijā, veicot uzņēmuma ikdienas darbu automatizāciju.

LOL CRM Mūsdienīgs risinājums lieliem, vidējiem un maziem uzņēmumiem

LOL CRM sistēmas galvenie moduļi

Dokumentu pārvaldība

Centralizēta dokumentu pārvaldība. Viegli pievienot, kārtot un atrast visus svarīgos dokumentus.

Klientu un kontaktpersonu profili

Detalizēti klientu profili ar informāciju par sadarbības vēsturi, kontaktiem, līgumiem un citiem svarīgiem datiem.

Rēķinu ģenerēšana un uzskaite

Automatizēta rēķinu ģenerēšana un uzskaite. Vienkārša rēķinu izveide un pārvaldība.

Lietotāju pārvaldība

Elastīga lietotāju pārvaldība ar pielāgojamām lomām un piekļuves līmeņiem.

Kā LOL CRM atbalsta jūsu biznesu?

Kas ir CRM sistēma?
Kādas uzņēmumu vajadzības Grandem CRM var apmierināt?

Uzstādīšanas un uzturēšanas process – soli pa solim

1 Testa vides izveide un specifikācija
2 Testa moduļu aprobēšana un pielāgošana
3 Programmatūras un sistēmas pielāgošana uzņēmuma vajadzībām