LOL CRM – Pielāgojama klientu vadības sistēma, kas iedvesmo biznesa attīstību
Kas ir CRM sistēma un kā tā darbojas? CRM sistēma ir programmatūra, kas palīdz uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt attiecības ar esošajiem un potenciālajiem klientiem. CRM sistēma apkopo datus vienota digitālā vidē, kuri pēc noteikta principa tiek apstrādāti un pārveidoti jēgpilnā informācijā, veicot uzņēmuma ikdienas darbu automatizāciju.
LOL CRM sistēmas galvenie moduļi
Dokumentu pārvaldība
Centralizēta dokumentu pārvaldība. Viegli pievienot, kārtot un atrast visus svarīgos dokumentus.
Klientu un kontaktpersonu profili
Detalizēti klientu profili ar informāciju par sadarbības vēsturi, kontaktiem, līgumiem un citiem svarīgiem datiem.
Rēķinu ģenerēšana un uzskaite
Automatizēta rēķinu ģenerēšana un uzskaite. Vienkārša rēķinu izveide un pārvaldība.
Lietotāju pārvaldība
Elastīga lietotāju pārvaldība ar pielāgojamām lomām un piekļuves līmeņiem.