SEO optimizācija
SEO jeb mājaslapas optimizēšana meklētājiem, šodien ir īpaši svarīga un nozīmīga mārketinga sastāvdaļa. Šodien vairs nepietiek ar to, ka esam izveidojuši mājaslapu un nopublicējuši to internetā. To ir nepieciešams meklēšanā virzīt meklētājos, izmantojot gan iekšējo optimizāciju (Onpage SEO), gan ārējo mājaslapas optimizāciju (Offpage SEO).
Tagad, par visu pēc kārtas.
Internetā ir sastopami vairāki meklēšanas servisi, kuri ir populāri noteiktos reģionos
Ietekmīgākais, pazīstamākais un tiek izmantots VISĀ pasaulē
Yandex
NVS valstīs
BING
Lielākā popularitāte ASV
Baidu
Āzija, īpaši Ķīna
Veidojot kvalitatīvu SEO bāzi, sekojam šādiem soļiem:
Kāpēc tas ir vajadzīgs?
Bieži vien mūsos strādājošie šos atslēgas vārdus izvēlas pārāk sarežģīti vai specifiski, respektīvi, cilvēki, kas nav saistīti ar nozari tādus neizmanto.
Kāpēc tas ir svarīgi?
Tas ir svarīgi tādēļ, ka Google izmanto "robotus" kuri "pārmeklē" katru lapu. Šiem robotiem ir dots uzdevums un instrukcijas pēc kuriem tas vērtē katru lapu (tas pats algoritms). Robots nesaprot ka būdāt izceltais un ar lielāku šriftu veidotais uzraksts ir virsraksts, līdz mēs nenodam robotam komandu ar lietāku šriftu.